Najczęściej zadawane pytania
FAQ
-
Czy księgowość zdalna jest dla mnie?
Jeśli cenisz sobie czas i wygodę to tak, księgowość zdalna jest dla Ciebie. Cały model obsługi polega na przesyłaniu informacji drogą elektroniczną i stałym kontakcie z Twoim Opiekunem w formie mailowej, telefonicznej lub spotkania online.
-
Jak kupić subskrypcję?
Po prostu wejdź na stronę https://uslugi.openprofit.pl/zamowienie/, wpisz NIP swojej firmy i pobierz dane z GUS, uzupełnij brakujące pola a potem kliknij KUP USŁUGI i dodaj kartę płatniczą.
-
Kiedy ma miejsce pierwsze obciążenie karty po zakupie subskrypcji?
Przy zakupie subskrypcji operator płatności pobiera 1 PLN tytułem autoryzacji metody płatności. Pierwsze obciążenie z tytułu naszych usług następuje dopiero 5 dnia miesiąca następującego po miesiącu, który jestem pierwszym obsługiwanym przez nas miesiącem.
-
Kiedy pobierane są płatności?
Płatności pobierane są każdego 5 dnia miesiąca. Na kwotę płatności składa się abonament oraz ewentualne inne koszty uzgodnione wcześniej z Klientem.
-
Co się dzieje, jak anuluję subskrypcję?
Z różnych powodów subskrypcję możesz anulować. W tym przypadku ostatnim obsługiwanym okresem jest ten, którego dotyczyło ostatnie obciążenie karty. Następnie przekazujemy Tobie komplet informacji (w tym bazę danych) potrzebny do utrzymania ciągłości obsługi.