Najczęściej zadawane pytania
FAQ
-
Czy księgowość zdalna jest dla mnie?
Jeśli cenisz sobie czas i wygodę to tak, księgowość zdalna jest dla Ciebie. Cały model obsługi polega na przesyłaniu informacji drogą elektroniczną i stałym kontakcie z Twoim Opiekunem w formie mailowej, telefonicznej lub spotkania online.
-
Jak kupić subskrypcję?
Po prostu wejdź na stronę https://uslugi.openprofit.pl/zamowienie/, wpisz NIP swojej firmy i pobierz dane z GUS, uzupełnij brakujące pola a potem kliknij KUP USŁUGI i dodaj kartę płatniczą.
-
Kiedy ma miejsce pierwsze obciążenie karty po zakupie subskrypcji?
Przy zakupie subskrypcji operator płatności pobiera 1 PLN tytułem autoryzacji metody płatności. Pierwsze obciążenie z tytułu naszych usług następuje dopiero 5 dnia miesiąca następującego po miesiącu, który jestem pierwszym obsługiwanym przez nas miesiącem.
-
Kiedy pobierane są płatności?
Płatności pobierane są każdego 5 dnia miesiąca. Na kwotę płatności składa się abonament oraz ewentualne inne koszty uzgodnione wcześniej z Klientem.
-
Co się dzieje, jak anuluję subskrypcję?
Z różnych powodów subskrypcję możesz anulować. W tym przypadku ostatnim obsługiwanym okresem jest ten, którego dotyczyło ostatnie obciążenie karty. Następnie przekazujemy Tobie komplet informacji (w tym bazę danych) potrzebny do utrzymania ciągłości obsługi.
-
Kto będzie się zajmował moją księgowością?
W Open Profit przydzielamy Ci Opiekuna. Współpracujemy ze specjalistami, których kompetencje i zdolności interpersonalne zostały przez nas zweryfikowane. To z Open Profit podpisujesz umowę i to my odpowiadamy za Twoje sprawy księgowe. Ze swoim Opiekunem pozostajesz w stałym kontakcie i możesz mu zadawać pytania na każdym etapie współpracy.
-
Jak odbywa się kontakt z biurem rachunkowym online?
Internetowe biuro rachunkowe działa w 100% online, dlatego nie musisz się martwić o czasochłonne dojazdy do księgowego. Stawiamy na zdalne formy komunikacji, takie jak e-mail czy spotkania online za pośrednictwem Microsoft Teams. Ze swoim Opiekunem możesz się również kontaktować telefonicznie – tak naprawdę wszystko zależy od Twoich preferencji.
-
Nie znam się na księgowości. Czy to problem?
Oczywiście, że nie! Księgowość online to oferta dla przedsiębiorców, którzy potrzebują pomocy w prowadzeniu ksiąg rachunkowych, ewidencji przychodów czy księgi przychodów i rozchodów. Nie musisz znać się na księgowości, by prowadzić firmę – od tego masz nas! Do Ciebie należy jedynie wystawianie i przesyłanie nam faktur, a pozostałymi kwestiami zajmie się Twój Opiekun księgowy online. My prowadzimy księgowość Twojej firmy, a Ty możesz się w pełni skupić się na biznesie.
-
Kto może skorzystać z oferty Open Profit?
Nasze biuro rachunkowe online kieruje swoją ofertę do jednoosobowych działalności gospodarczych, mikro i małych spółek oraz osób świadczących usługi B2B. Wyróżnia nas to, że każdemu Klientowi przyznajemy dedykowanego Opiekuna, ale do dyspozycji masz nie tylko jego, ale cały zasób ludzi i kompetencji w Open Profit.
-
Jak dbacie o bezpieczeństwo danych?
W Open Profit wdrożyliśmy politykę ochrony danych osobowych (RODO) zgodną z najnowszymi wytycznymi. Każdemu klientowi przyznajemy dostęp do firmowego konta na platformie Dropbox oraz do aplikacji do subskrypcji. Umowę podpisujesz z Open Profit i to my w 100% odpowiadamy za proces i jakość świadczonych przez nas usług. Posiadamy również polisę na ponad 1 milion złotych.
-
Jak sprawdzić opinie o Open Profit?
Jeśli masz wątpliwości, zapoznaj się z opiniami wystawionymi przez naszych dotychczasowych klientów. Są to rzetelne opinie podpisane imieniem i nazwiskiem oraz nazwą firmy, dzięki czemu masz pewność, że sami ich sobie nie napisaliśmy. Zachęcamy również do zapoznania się z opiniami na nasz temat w Google i na Facebooku. Opinie klientów są dla nas niezwykle ważne, zarówno te pozytywne, jak i konstruktywne.